Boekhouden is voor VvE’s geen bijzaak. Het is de ruggengraat van goed financieel beheer. Hoewel er al meerdere aanbieders zijn met boekhoudfunctionaliteit voor VvE’s, bleek er in de praktijk nog vaak iets te missen: gebruiksgemak, flexibiliteit of echt maatwerk voor breukdelen en kostengroepen. Met Solvve brengen we daar verandering in. Onze nieuwe boekhoudmodule is ontwikkeld specifiek voor VvE’s, met oog voor de dagelijkse praktijk van bestuurders en beheerders.
Boekhouding voor een VvE werkt net even anders dan voor een “gewoon” bedrijf. Denk aan:
Onze boekhoudmodule is helemaal op deze logica ingericht. Geen workarounds meer in Excel of externe pakketten, je doet alles direct in Solvve.
Je koppelt eenvoudig de bankrekening van de VvE aan Solvve. Vanaf dat moment worden transacties automatisch ingeladen. Vervolgens wijs je die toe aan de juiste categorie.
Met onze boekhouding kun je als VvE-bestuurder of beheerder onder andere:
En binnenkort beschikbaar:
de berekening van ieders aandeel in het reservefonds voor box 3. Handig voor de aangifte inkomstenbelasting van de leden!
Veel VvE’s gebruiken nog losse tools voor boekhouding, MJOP, kascommissieverslagen en ledencommunicatie. Met Solvve combineer je alles in één omgeving, specifiek gemaakt voor VvE’s.
Geen losse Excelbestanden. Geen verwarring over wie wat moet doen. Wel overzicht, samenwerking en transparantie.
De boekhoudmodule is direct beschikbaar voor alle Solvve-gebruikers.
Start vandaag je gratis proefperiode van 30 dagen
Of bekijk onze demo-omgeving om te zien hoe het werkt.
Heb je vragen of wil je hulp bij het overstappen van je bestaande administratie? We helpen je graag. Neem contact op via info@solvve.nl.